Найвідоміші бренди у світі!
В принципі, цей же огляд можна було назвати і "найдорожчі" або "найпопулярніші" бренди - суть не змінилася б, і розташування брендів теж навряд чи помінялося. Але так вже трапилося, що найбагатші компанії є найпопулярнішими і найвідомішими. Це тому, що фонди компаній і популярність знаходяться в дуже тісному взаємозв'язку. Але не міркуватимемо що та як, краще подивимося, які ж бренди визнані світовою споживчою спільнотою.
Ймовірно, це найбільш популярний і впізнанний бренд у світі, який знайомий мільярдам людей. Всього у світі налічується ніби як 2 мільярди користувачів Мережі, і зрозуміло, що майже кожен користувач зустрічається з пошуковим сервісом Google, як і з іншими сервісами цієї компанії. Загальна вартість компанії в даний час складає приблизно 66 мільярдів доларів (є різні оцінки, але ця - найбільш реальна), що робить Google найбільш могутньою компанією.
General Electric
Ще одна багатюща компанія, активи якої налічують приблизно 61 мільярд доларів, що робить її небагато чим "біднішою", ніж Google. Компанія займається інноваційними дослідженнями в таких галузях, як промислові технології, інформаційні технології, фінансові сервіси, нафтовидобуток, випуск фільмів і інше. Як бачимо, це практично універсальна компанія, яка займається всім, чим можна. Варто відзначити, що GE не особливо відома в країнах СНД, але практично у всьому світі її добре знають. У тій же Індії, наприклад, не кажучи вже про розвиненіші країни.
Microsoft
За різними оцінками активи компанії складають близько 44 мільярди доларів. Експерти по-різному оцінюють вартість компанії, деякі вважають, що Microsoft цілком може коштувати 54 і більше мільярдів. Як би там не було, а це одна з найбільш відомих компаній світу, не менш відома, ніж той же Google. Тут нічому дивуватися, оскільки продукцією Microsoft користуються переважна більшість тих людей, хто працює з ПК.
Coca-Cola
Ще один відомий бренд, вартість якого складає близько 44 мільярди доларів. Coca-Cola була заснована в 1892 році, і з тих пір її історія включає дуже багато успішних дій, відносно ринку збуту продукції. До речі, саме маркетингова політика, рекламні кампанії Coca-Cola привели до того, що практично у всіх магазинах Санта-Клауси мають червоний одяг з білою обробкою. Мало хто замислюється, чому так, але це - результат роботи маркетологів компанії. Таким чином, Новий Рік і Різдво у багатьох людей асоціюються з Санта-Клаусом, Дідом Морозом.
China Mobile
У Китаї цей бренд надзвичайно відомий, оскільки у компанії більше 290 мільйонів клієнтів. Зараз бренд починає всесвітню рекламну кампанію, прагнучи вийти і на інші ринки, не тільки в Азії. Вартість бренду оцінюється в 41 мільярд доларів
Джерело: http://cikavo.com/article/15867.html
Немає коментарів:
Дописати коментар