У практику шкільного життя поступово входить
використання мобільних технологій в освітньому процесі. Майже у всіх
учнів школи є мобільні телефони, смартфони, айфони і
планшети, якими вони користуються постійно.
Більшість із нас, вчителів, забороняють користуватись мобільними телефонами на уроках, вважаючи, що вони заважають навчально-виховному процесу. Але ж їх можна використовувати на уроці і для навчання.
Тому перед вчителями стоїть
питання: як можна використати мобільні пристрої для організації роботи на уроці?
Для навчання учнів можна використовувати технологію BYOD (Bring Your Own Device) – «прийди зі своїм пристроєм». Суть технології BYOD полягає в тому, що учні приносять свої мобільні пристрої і з їх допомогою відбувається певна запланована робота на уроці.
Я пропоную вам переглянути відео та навчитись створювати мобільні додатки для учнів за допомогою онлайного сервісу http://www.appsgeyser.com, для їх використання під час навчально-виховного процесу.
Більшість із нас, вчителів, забороняють користуватись мобільними телефонами на уроках, вважаючи, що вони заважають навчально-виховному процесу. Але ж їх можна використовувати на уроці і для навчання.
Для навчання учнів можна використовувати технологію BYOD (Bring Your Own Device) – «прийди зі своїм пристроєм». Суть технології BYOD полягає в тому, що учні приносять свої мобільні пристрої і з їх допомогою відбувається певна запланована робота на уроці.
Я пропоную вам переглянути відео та навчитись створювати мобільні додатки для учнів за допомогою онлайного сервісу http://www.appsgeyser.com, для їх використання під час навчально-виховного процесу.
Немає коментарів:
Дописати коментар